Я щоранку заходжу в клас.

На дитячих обличчях - усміх.

Що я варта, діти, без Вас?

Ви - натхнення моє, мій успіх.

За плечима сивіють роки,

Але й досвід пройшов літами,

Що я варта, без Вас, малюки?

Я в безмежнім боргу перед Вами.

Щоб любові вогонь не згас,

Щоб віддать дітям серце і душу,

Я щороку заходжу в клас.

Я учитель, я вчити мушу.

Рузинська Т. Г.

 

 

Суть проблеми, над якою я працюю, полягає в ефективному розвитку мовленнєвої діяльності молодших школярів (першокласників). Нові знання на уроках української мови завжди формуються на попередньо вироблених опорних уміннях, таких, як уміння співвідносити звуки і букви, аналізувати слова за будовою і зв'язками, добирати слова і речення залежно від мети висловлювання.

ЗАДАЧІ

a.      вивчення онтогенеза мовної діяльності при мовних порушеннях

 

b.       визначення ступеня прояву  вивчення онтогенезу порушення мовлення

 

c.        виявлення характеру впливу мовних розладів на        формування особистості, психічного розвитку, поведінки

 

d.      вивчення особливостей формування мовлення і мовних    порушень у дітей з ЗПР  

 

e.        розробка методів діагностики мовних розладів

 

f.         систематизація мовних розладів

 

g.       розробка методів і засобів усунення мовних порушень

 

h.      удосконалювання методів профілактики мовних розладів

Робота логопеда закладу
Ботвіннікова Олена Леонідівна.ppt.pps
Microsoft Power Point Presentation 2.4 MB
ОСОБЛИВОСТІ ПОРУШЕННЯ ДІЇ ЙМОВІРНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ МОВЛЕННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
Документ Microsoft Word (3).doc
Microsoft Word Document 63.5 KB
Система роботи з розвитку мовлення першокласників
Розділ І. Система роботи з розвитку мовлення першокласників
1.1. Вивчення рівня дошкільної мовленнєвої підготовки дітей
1.2. Формування звукової культури мовлення. Система вправ
1.3. Збагачення уточнення, розширення та активізація словника першокласника
1.4. Удосконалення граматичного ладу мовлення
1.5. Розвиток діалогічного та монологічного мовлення
Розділ ІІ. Експериментальна перевірка способів керівництва навчально-виховним процесом. Методичні рекомендації
Висновки
Додатки
Документ Microsoft Word.doc
Microsoft Word Document 149.0 KB
Диференціація звуків С-З
Диференціація звуків С.doc
Microsoft Word Document 34.0 KB